Tapahtumia

Syyskausi 2019.

Liikuntaa

Jumppa naislle ja miehille alkaen 4.9. klo 10 Uimahallin judosalissa. Koska uimahalli on kiinni 8.00 - 11.00 käynti sivuovesta. Jumppa on ilmaista osallistujille. Vetäjänä vertaisohjaaja Seppo Hartikainen.

Uimahallin ja kuntosalin käyttö Hallitus on päättänyt maksaa yhdistyksen jäsenten uinti-, kuntosali- ja kaupungin järjestämien eläkeläisten vesijumppien kausimaksuja syyskaudella.Uimahallilla on vihko, johon merkitset nimesi uimahallille tullessasi ja näytä OSJ:n jäsenkorttisi. Nyt ahkerasti liikkumaan.

Luento

Kansalaisopiston ja Senioriopettajayhdistyksen yhteinen luentotilaisuus ikääntyneiden ravinnosta Viikaisten koulun auditoriossa 16.10. kello 18.00.
Esitelmöijänä ravintovalmentaja LitM Mia Laakso. Ei luentomaksua.

Luennon aiheena mm. ikääntyneiden ravitsemus, proteiinien merkitys terveydelle ja hyvinvoinnille, miten koostaa ruokavalio omassa arjessa ja mistä löytää luotettavaa tietoa.

Ennakkoilmoittautumiset 11.10. mennessä

Vakka-opiston toimistoon puh. 050 420 5266 tai  044 585 3103

Joululounas

Uudenkaupungin kaikkien eläkkeellä olevien opettajien yhteinen jouluateria Golfravintolassa 12.12. klo 13. Tervetuloa kaikki mukaan

Ilmoittautumiset 4.12. mennessä Seppo Hartikaiselle p.040 8234287 hartik.seppo(at)gmail.com

Uudenkaupungin Pohjola-Nordenin tapahtumia

Pohjoismaisen kirjallisuusviikon avaus Uudenkaupungin kirjastossa ma 11.11. klo 19 Fil.maist. Niklas Ollila tulee puhumaan vuoden teemasta Juhlat Pohjolassa.

.

Liity jäseneksi

Jäseneksi voi liittyä jokainen eläkkeellä oleva opetusalalla toiminut henkilö. Jokainen jäsen kuuluu johonkin OSJ: n paikallisyhdistykseen ja paikallisyhdistyksen kautta valtakunnalliseen järjestöön.

Liity tästä »

Tutustu tästä
jäsenetuihimme »

Liity jäseneksi

Liity tästä »

Tutustu tästä
jäsenetuihimme »

Opetusalan Seniorijärjestö OSJ ry,
Undervisningssektorns Seniororganisation rf

Rautatieläisenkatu 6, 00520 Helsinki
020 748 9678 / 020 748 9736
seniorit(at)oaj.fi

www.osj.fi

Toimisto on avoinna arkisin klo 9–15.

Toimiston numeroihin soitettaessa puheluiden hinnat ovat seuraavat:
soitettaessa kiinteän puhelin-verkon liittymästä 8,35 snt/puhelu + 6,55 snt/min
soitettaessa matka-viestinverkon liittymästä 8,35 snt/puhelu + 18,05 snt/min.